Ačiū, kad apsilankėte pas mus Luckyeg!
Mes siekiame suteikti jums geriausią apsipirkimo patirtį. Jei nesate patenkinti savo užsakymu, prašome susisiekti su mumis, kad pradėtumėte grąžinimo procesą per 7 dienas nuo prekių gavimo.
Prašome atkreipti dėmesį, kad mes priimame tik prekes, kurios yra originalioje būklėje – nenešiotos, neplautos, nepakitusios, nesugadintos, švarios, be pūkų ir plaukų, su nepažeistais ir prisegtais etikėtėmis. Mes negalime apdoroti prekių, kurios grąžinamos be mūsų išankstinio sutikimo.
Jei norite grąžinti bet kurią arba visas savo užsakymo dalis, turėsite susisiekti su klientų aptarnavimo tarnyba per Kontaktai ir gauti "Prekių grąžinimo" formą, kuri turi būti įtraukta į jūsų siuntinį.
Defektyvios, Sugadintos arba Netinkamai Išsiųstos Prekės
Jūs turite teisę gauti visišką grąžinimą, jei jūsų prekės yra defektyvios, sugadintos arba netinkamai išsiųstos. Jei manote, kad jūsų prekės buvo sugadintos pristatymo metu, turite gauti "Sugadinimo įrodymo" dokumentus iš savo pristatymo vežėjo, kurie turi būti įtraukti į grąžinamą siuntą.
Spalvos Nesutapimas
Jūsų kompiuterio ekrano nustatymai gali pakeisti svetainėje rodomų nuotraukų spalvas. Lengvas spalvų skirtumas gali nereikšti, kad prekė yra defektyvi arba netinkamai išsiųsta. Tačiau, jei esate tikri, kad gavote neteisingos spalvos prekę, prašome susisiekti su Klientų aptarnavimo tarnyba, kad sužinotumėte, ar grąžinimas ar grąžinimas yra įmanomas.
Užsakymo Atšaukimo Politika
Jei norite atšaukti savo užsakymą, prašome prisijungti prie Mano užsakymai, pasirinkti užsakymą, kuriam reikia pagalbos, ir paprašyti atšaukimo. Arba, prašome spustelėti Kontaktai, kad tęstumėte.
Veiksmai | Laiko Intervalai | Grąžinama suma | |
Produktas | Siuntimo kaina | ||
Atšaukimas | Per 24 valandas nuo užsakymo patvirtinimo | 100% | 100% |
Per 24–48 valandas nuo užsakymo patvirtinimo | 90% | 100% | |
Praėjus daugiau nei 48 valandoms, ne išsiųstas | 80% | 100% | |
Užsakymas išsiųstas | negalioja | negalioja |
Grąžinimo Procesas
1. Pateikite grąžinimo užklausą per Kontaktai su Klientų aptarnavimo tarnyba per 7 dienas nuo užsakymo gavimo. Prašome pateikti paaiškinimą ir nuotraukas, nurodančias priežastį, dėl kurios norite grąžinti prekes.
Mes pasiliekame teisę nepriimti grąžinimų be išankstinio mūsų Klientų aptarnavimo sutikimo.
2. Kai mūsų Klientų aptarnavimas patvirtins jūsų užklausą, mes suteiksime grąžinimo adresą bei Prekių grąžinimo formą, kuri turi būti užpildyta ir įtraukta į jūsų grąžinamą siuntą. Prašome siųsti prekes per vietinį paštą per 3-5 darbo dienas nuo grąžinimo formos gavimo. Prašome NENAUDOTI greitųjų kurjerių paslaugų, tokių kaip UPS, DHL arba FedEx; įprasta ekonominė Pašto paslauga bus visiškai tinkama. Prašome saugoti sekimo numerį.
3. Visos grąžinamos prekės bus patikrintos. Mes apdorosime grąžinimą, kai patvirtinsime, kad prekė turi nurodytus trūkumus. Kai grąžinimas bus apdorotas mūsų, paprastai užtrunka 10-15 darbo dienų, kol lėšos bus pervestos į jūsų sąskaitą, priklausomai nuo jūsų banko ar mokėjimo paslaugos. Jūsų bankas arba mokėjimo paslauga gali taikyti nedidelį pervedimo mokestį.
Visi kredito kortelės mokėjimai bus grąžinti tik į originalią kredito kortelę.
Prašome atkreipti dėmesį: mes pasiliekame teisę neapdoroti grąžinimo, jei prekės grąžinamos nepriimtinomis sąlygomis.